Hi - Reisverslag uit Cuttack, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu Hi - Reisverslag uit Cuttack, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu

Hi

Door: ``````

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Alice

20 Februari 2014 | India, Cuttack

Short message
(For English scroll down)

Hoi allemaal,
Door slechte verbinding en de frequente stroom storingen dagelijks is het moeilijk berichten te plaatsen (de stroom lijkt uit te vallen elke keer we op de site zijn). Wat een genot als het lukt. Als het kan komt met dit bericht nog wat foto's die bij de vorige berichten mislukte. We zullen het zien.
We zijn een paar dagen naar de hoofdstad geweest om een zonnepaneel te kopen voor het huis; als het goed is wordt het een deze dagen geinstalleerd. Het geeft genoeg stroom zodat Ranjit zonder problemen zijn werk kan versturen naar de krant, en buiten dat voor 9 LED-lampen. Zo heeft ieder familie eenheid en de belangrijke plekken altijd licht.
En we fietsen veel, zo gauw de kinderen uit school komen om 2 uur. Vandaag meer dan anderhalf uur een hele cirkel gedaan door de omliggende dorpjes in de buurt, door de kleinste woonplekken.
Het weer is goed te doen. Overdag warm en 'savonds koel bij 19 graden.
Liefs van ons.

PS: Angelique en Billy, wat fijn dat jullie Prutsje nu vast kunnen houden en knuffelen. En (zegt Gerard) ook dat hij een echte naam heeft! Geniet er van. Ik probeer via m'n google account straks onze adres te versturen; misschien lukt het dan om een fototje te laten zien.
Hee Har en Cis, we hadden niet anders verwacht dan dat het goed zou gaan met de verhuizing. Heerlijk he, in de nieuwe huis.
En, alle mensen, de Waka Waka's bevallen goed. Allemaal uitgedeeld.

``````````````````

Hi everyone,
Because of connection problems with internet and the more than daily power cuts (always while we're busy placing our messages on the site) we've not been able te keep contact as frequently as we'd like. What a pleasure when it goes well. Hopefully this time it will be possible to place more photos that go with previous messages.
We're both fine. Have just spent 2 days in the city buying a solar pannel for the house; it will produce enough power to run Ranjit's laptop so he can send the news to his newspaper, and besides that for 9 LED-light. For each family unit 1 light, plus one in all of the essential areas.
Every day, once the children arrive home from school, we go off cycling. Today we did a circle of more than an hour and a half through the surrounding villages. Some are the smallest imaginable. Along with the tiny roads that go through them.
We have no complaints about the weather; daytime it's quite warm and in the evening it's cool with a comfortable 19 degrees.
Love from us.

PS Hi Louise, great to get your message. How are the kids after their adventures?
And to all of your, the Waka Waka's are a big hit.

• 20 Februari 2014 - 16:18

Jan En Eduard :

Hoi Gerard en Alice ,
    Goed te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Wij zitten momenteel in varenassi en genieten ook enorm.
    Ook veel lieve mensen ontmoet.
    En het eten is de hele reis heerlijk!
    We hebben al heel veel geprobeerd en alles smaakt erg goed.
    Varenassi is weer een goede plek om rond te lopen.
    En roept goede herinneringen op aan de tijd dat ik met jullie hier was.
    Groeten van ons en geniet!
    En doe de Fam de groeten.
    Eduard en Jan

• 20 Februari 2014 - 18:13

Vanessa En Dennis:

Hi Gerard en Alice,

We lezen steeds jullie leuke verhalen! Erg leuk om jullie zo te volgen!

Genietse, veel liefs Dennis en Vanessa

• 20 Februari 2014 - 19:24

Louise Leonard:

hi alice
    by the sounds of it the kids are loving Samoa.....im sure you'll hear from them on their return xxx

• 22 Februari 2014 - 13:29

Peter En Sonja:

Hoi lieverd, fijn te lezen dat jullie het weer uitstekend naar je zin hebben! Ik zie op de foto's nuttige toepassingen van de waka waka lampen. Ook hier is er nu wat publiciteit geweest. In de klaroen en op alblasserdamsnieuws stond een stuk met foto. Lukt het overzetten van de foto's op de tablet? Je zullen er vast al veel gemaakt hebben. Ook wij genieten van de foto's!
    Heb nog veel plezier!
    Kus van ons.

• 09 Maart 2014 - 04:20

Marieke:

Leuk om alle verhalen weer te lezen.
    Zo zijn wij er ook een beetje bij! Geniet er nog van xxxx