korte bericht van zuidwest Orissa - Reisverslag uit Delhi, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu korte bericht van zuidwest Orissa - Reisverslag uit Delhi, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu

korte bericht van zuidwest Orissa

Door: Gerard & Alice

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Alice

05 Oktober 2012 | India, Delhi

Hoi allemaal,
Leuk om jullie berichten te lezen.
We zijn nu bijna een week in zuidwest Orissa; veel koeler met inderdaad regen elke dag. Meer wat wij in Nederland gewend zijn in de vroege zomer. Heerlijk dus. Leuk om Jayanta weer te zien. Doet het geod in zijn traineeship.
Bellen gaat niet; geen telefoon winkels meer tegenwoordig. Internet cafes zijn een beetje moeilijk te vinden ook, deze kwamen we net tegen.
Zijn vermoeid van alle leuke dingen die Jayanta ons heeft laten zien.
Overmorgen vertrekken we naar ???, we zien het wel. In ieder geval, hoe leuk het ook is in dit gebied, gaan we richting de warmte.
Er staat een verslag klaar om te plaatsen maar dat doen we pas als we zeker zijn dat de internet cafe een goed virus scanner heeft.
In ieder geval gaat het ons goed, we hebben het echt na onze zin.
Veel liefs

• 05 Oktober 2012 - 17:58

Cas&Sas:

Hey travellers,

Goed te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Wij zijn inmiddels weer terug in Nederland en hebben de dagelijkse sleur weer opgepakt van werken en hollands weer. Myanmar was super, hebben bergen foto's, dus dat wordt snel afspreken als jullie terug zijn. Geniet lekker verder van jullie welverdiende vakantie.
    Groetjes,

lieve groetjes

• 08 Oktober 2012 - 12:21

Leonie:

Hoi Alice,
    leuk om jullie weer te volgen!
    Geniet verder van jullie vakantie!
    Groet, Leonie

• 09 Oktober 2012 - 15:40

Marieke:

Fijn dat alles goed gaat en dat jullie t naar je zin hebben... Hele fijne tijd nog! Liefs xxx Marieke

• 11 Oktober 2012 - 12:16

Lea And Ted:

hi gerard and alice

nice to read your report .have bad news from here ,ted in hospital ,but wil talk to you when you get back home.

love from us both

Verslag uit: India, Delhi

Gerard & Alice

Wij houden van reizen. Ik (hij) kreeg de smaak te pakken al op mijn 20ste toen ik naar Mexico ging. En ben inmiddels in veel landen geweest. Ik (zij) begon met reizen toen ik de eerste keer vanuit Australië naar Nederland kwam op familie bezoek, ook op m'n 20ste. Wat het reizen zo fijn maakt is de mensen. Daar gaan wij voor. Soms omschrijft een reisgids een plek als 'er valt niets te doen'. En vaak zijn dat de leukste plekken.