A slight descent - Reisverslag uit Kālimpang, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu A slight descent - Reisverslag uit Kālimpang, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu

A slight descent

Door: `` `` `` ``

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Alice

13 Maart 2014 | India, Kālimpang

(For English scroll down)

Het lijkt dat we al zo veel verteld hebben over bazaars, de wandelingen, de ontmoetingen, theekramen, eet gelegenheden etc, dat er weinig nieuws is. Maar toch is het steeds leuk.
Gisteren zijn we afgedaald naar Kalimpong, 55km weg (3 uur hobbelen) en 1000 meter lager. Het is kleiner dan Darjeeling, warmer en net zo vriendelijk. Wat opvalt is de grotere bevolking Tibetanen, en dus meer buddhistisch. Je valt zowat over de monniken heen. We blijven een paar dagen voordat we richting Calcutta reizen.

" " " " "

We've told just about everything there is to say: about bazaars tea stalls and restaurants, our walks and people we've met, etc, that there seems little news left. And yet we're all enjoying our experiences.
Yesterday we descended to Kalimpong, 55 km away (that's 3 bumpy hours in the Jeep) and 1000 meter lower in altitude. It's smaller than Darjeeling, warmer and just as friendly. There's a decidedly larger Tibetan population in town, which means a strong Buddhist presence. You just about fall over the monks on the streets. We'll spend a few days here before starting on the return to Calcutta.

• 13 Maart 2014 - 14:07

Sonja:

Hoi lieverds,
    Fijn dat het nu weer iets warmer is ( Alice ). Ik vind het ook steeds weer leuk om te lezen hoor al gaat t dan over bazaars enz. Is de natuur daar ook nog mooi? Geniet nog van de komende dagen lieverds, knuf van ons xxxxx

• 14 Maart 2014 - 09:46

Niels Nelly:

We love all your stories, and are looking for more . Safe trip Hugs

Gerard & Alice

Wij houden van reizen. Ik (hij) kreeg de smaak te pakken al op mijn 20ste toen ik naar Mexico ging. En ben inmiddels in veel landen geweest. Ik (zij) begon met reizen toen ik de eerste keer vanuit Australië naar Nederland kwam op familie bezoek, ook op m'n 20ste. Wat het reizen zo fijn maakt is de mensen. Daar gaan wij voor. Soms omschrijft een reisgids een plek als 'er valt niets te doen'. En vaak zijn dat de leukste plekken.