Onwards.. - Reisverslag uit Calcutta, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu Onwards.. - Reisverslag uit Calcutta, India van Gerard & Alice - WaarBenJij.nu

Onwards..

Door: `` ``

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Alice

05 Februari 2014 | India, Calcutta

Here we go ...

  • 05 Februari 2014 - 12:45

    Cisca:

    Goede reis dikke knuffel van onsxx

  • 12 Februari 2014 - 01:28

    Niels Nelly:

    Hello Alice Gerard Ben even aan het proberen om wat nieuws te krijgen,of ik heb het verkeerd of er staat nog niets op. We houden graag je reizen bij Hugs and take care Niels Nelly

  • 14 Februari 2014 - 08:04

    Cisca:

    Hoi hoi , het huis is helemaal klaar hoop dingen zijn al over moegen zaterdag verhuizen we .
    Hoop dat jullie het lekker hebben en dat het weerzien met de familie weer helemaal goed is
    Xxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard & Alice

Wij houden van reizen. Ik (hij) kreeg de smaak te pakken al op mijn 20ste toen ik naar Mexico ging. En ben inmiddels in veel landen geweest. Ik (zij) begon met reizen toen ik de eerste keer vanuit Australië naar Nederland kwam op familie bezoek, ook op m'n 20ste. Wat het reizen zo fijn maakt is de mensen. Daar gaan wij voor. Soms omschrijft een reisgids een plek als 'er valt niets te doen'. En vaak zijn dat de leukste plekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 61279

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 17 Januari 2014

Waka Waka's voor India

21 September 2012 - 02 November 2012

India 2012

05 Oktober 2010 - 26 November 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: